28 Ekim 2008 Salı

Uzun zamandır yazamadığım için bloğumu ziyaret eden herkesten özür diliyorum.Uzun bir maratonu geride bıraktık.Artık sonbahar değil Macahele kış gelmek üzere arılar bu dönemde herşeyden uzak bıraktı bizi diğer hobilerimden dahi evet gerçekten balık tutmaktan dahi uzak kaldım bu yıl....
Öğrendiğim birşey var arıcılık herkesin elinde bambaşka gerçekten o kitaplarda yazılan çizilenler kovanın başına gidince sökmüyor tutmuyor gerçekten....ama tek yasa var her zaman her yerde doğru olan arılarımza çok dikkatli bir şekilde ilgilenmek onların her türlü ihtiyacını zamanında keşfetmek ve ihtiyacını karşılamak bu ana kaybı veya performansı azalan ana varova illeti güve belası v.s. her ne olursa olsun ama zamanında zamanında zamanında....
Arılarımız kış için hazır hale getirdik becerebildiğimiz kadar çokta sıkıntı yaşadık ana kaybı birde sonbahar havasınında yağışlı devam etmesi sürekli besleme gerektirdi ama hazırız kışa
Bu kış döneminde sizlerle bilgi paylaşımına devam edicem acizane edindiğimiz tecrübelerimiz var tabiki.....

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Şenol kardeşim öncelikle bloğunuz hayırlı olsun diyorum.

Daha önce senle telefonla bir iki görüşmemiz olmuştu taşkından almıştım telefonunu bundan sonra daha iyi haberlerde daha sık görüşürüz inşallah.

Bende senin linkini bloğumda yayınlıyorum,başarılar ,kolay gelsin.http://www.aricisalih.blogspot.com/

tr2603 dedi ki...

merhaba benım sıze bır sorum olacaktı benım 20 kovan arım var etrafımda cok arıda yok ama balım katılasıyor seker gıbı degıl fakat ırmık gıbı oluyor sebebını bulamadım bılgınız yada bıldıgını dusundugunuz arkadasınız varsa sorunuma yanıt yazarsanız sevınırım mail adresim tr2603@mynet.com.tr